söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag

Jag har aldrig förr blivit uppvaktad på Alla hjärtans dag. När jag var tillsammans med David var det inget vi "firade". Han tyckte att det var en kommersiell dag, och att det bara var "onödigt att gynna butikerna som bara ville få sålt en massa skit".
Men. Jag tycker faktiskt att man ska ta vara på just den här dagen. Den är en gång om året, och det är ett gyllene tillfälle att få visa nära och kära hur mycket man tycker om och uppskattar dem! Det behöver inte vara genom att köpa en massa materiella ting, utan bara genom att visa hur mycket man faktiskt tycker om de man har runt omkring sig. Skriva små lappar med söta ord, eller göra en god middag med tända ljus. Det är bara fantasin som sätter gränser :)


Jag har världens bästa och mest underbara pojkvän! Han gör mig till världens lyckligaste!
Imorse fick jag frukost på sängen..
..i form av hjärtsmörgåsar!


Frukost i nya stora och mysiga sängen. Den är helt underbar att sova i, speciellt när hjärtat ligger bredvid!


Alla hjärtans dag kort :)

Ebba var såklart också med på ett hörn.

Så, ut med er och visa en massa kärlek till era nära och kära!

Puss puss

2 kommentarer:

  1. Det gör mig gott att läsa om er dag! Det är faktiskt på redan på fredag jag kommer=)
    Kul, Micke har lika pyjamasbyxor som Axel.

    SvaraRadera
  2. Ja, ännu ännu bättre att du kommer så snart! Jag längtar så min ängel!

    SvaraRadera