lördag 27 februari 2010

I frisörstolen

Nu på förmiddagen har Micke och jag varit på salongen och blivit fina i håret.

Maria fixade färgen i mitt hår.

Så nu är jag lite mer ljus igen. I like it!

Martina klippte Micke.

Han blev tooooksnygg i håret!!!

När vi var klara på salongen gick vi till Espresso house för att fika. Där träffade vi Gustav.

Glada klubben!

När vi kom hem sedan på eftermiddagen var jag så himla trött, ville bara lägga mig i soffan ett tag och vila. Men icke. Mamma och Pappa har varit i Singapore och på Bali och kom hem idag. Det var bara det att det blev ett litet problem när de skulle ta sig hem från Landvetter.. Bilen startade inte. Så jag fick sätta mig i bilen och åka till Landvetter och hämta dem. Men, vad gör man inte för sina kära föräldrar? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar