lördag 13 februari 2010

Lördag

Igår blev det fredagsmys & kärlek hemma hos Mimmi. Vi gjorde pizza och kollade Lets Dance. Massa mys! Det är inte så ofta vi hittar på sånt längre. När båda har praktik och arbetar olika tider är det näst intill omöjligt att få ihop tider där båda två kan träffas.
Så igår var verkligen lyxtid med min Mimmi! Jag är så glad att jag har henne, och vet ärligt talat inte vad jag skulle gjort utan henne! Nu är det bara Emma som fattas, och hon kommer om 9 dagar, jag har redan börjat nedräkningen!

Jag är fortfarande sjuk, och det suger! Det underliga är att jag inte blir bättre, jag blir bara sämre hela tiden. Nu har jag ont i halsen också. Och hostan jag har ska vi inte tala om, den är helt fruktansvärd!!!
Så ikväll blir det lugnt. God mat och ett glas vin framför Melodifestivalen, men det känns faktiskt bara mysigt!

1 kommentar:

  1. Vad glad jag blir när du skriver så fint:) känner samma med dig, i alla lägen! Snart mys igen!

    SvaraRadera