lördag 13 mars 2010

Back to the 90´s

Herregud vilken underlig kväll det blev igår! Det började med att jag fick stressa som faasen för att kunna åka bil upp till Emma där vi skulle äta middag och dela ut paket, för ett litet försenat födelsedagsfirande för Emma. Jag hade inte hunnit göra mig ordning innan vi skulle åka, så jag slängde på mig en ny tunika och ett par shorts och slängde den sminket i en väska. Fick göra mig ordning hos Emma. Hon bjöd Emelie och mig på mat och vin. Mycket trevligt! Sedan skulle vi på inflyttningsfest hos Thomas. Jag hade egentligen ingen lust att gå dit, men följde med ändå. Tur var väl det, för det blev en bra kväll!

Emelie sminkade Emma jättefint!

Emma bjöd på världens godaste indiska gryta! Jag hade förkläde på mig när jag åt för att inte spilla på nya tröjan.

Mina fiina flickor!

Jag drack galopp. Och för den som inte vet vad det är så ska jag nu tala om det; öl i vinglas.

Partytöser på förfest hemma hos Thomas.

Emma fick en brilijant idé att vi skulle ta en genväg från Thomas till Kåren. Det gick sådär. Hon fastade i den djupa snön.

Hemma hos mig tog hon en liten vilopaus. På golvet.

Tillslut hamnade vi på Kåren.

Och jaa.. vad ska man säga? Det spelades musik från det glada 90-talet. Men tro inte att det var de bra låtarna. Nej nej nej, de var de låtarna som aldrig blev något.




Ja, här kanske vi dansar till Markoolio, eller Eiffel 65 eller en slänging Per Gessle låt.

Sååå himla seriösa.

Det var iallafall en mycket kul kväll. Med mycket galen oseriös dans.

Sööötis :)

Sen kom Micke till det folktomma Kåren. Han och Emma spelade Black Jack.

Kåren var verkligen tomt. Det var kanske 20 pers där. Och det var löning nyss. Folk har verkligen bojkottat Kåren eftersom det är svindyrt där!
Och dessutom kan man ju undra vart de hade hittat DJ:en.. I en återvändsgränd nånstans i ett baltiskt land?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar