måndag 9 november 2009

Ny vecka

Kändes som tiden sprang iväg idag på praktiken. Känns som tiden springer iväg allmänt iofs, det är redan tredje veckan på praktiken. Snart är det första advent, och med det julen. Sen blir det nytt år och ny termin. Helt plötsligt hat jag redan läst halva tiden på sjuksköterskeprogrammet. Det är lite skrämmande. Vart tar tiden vägen?
Den här veckan har jag praktik hela veckan utom torsdag. Känns roligt att få gå en helg också, då ser ju arbetet lite annorlunda ut jämfört med på veckodagarna.
Jag känner att jag har fått gjort en massa saker på praktiken. Jag har en otroligt bra handledare som ger mig frihet med ansvar.


Nackdelen med praktiken är att jag inte träffat Emma och Emelie på länge.. Har nog inte träffat Emelie på tre veckor. Imorgon är jag iallafall bjuden till Emma på äpplepaj och tjejsnack :)

1 kommentar:

  1. Visst går det fort, njut så läge det varar för man saknar tiden i skolan sen när man är färdig och börjar arbeta!

    SvaraRadera