lördag 25 april 2009

NY

Har ju inte uppdaterat bloggen på ett tag.
NY tog kål på mig. Nä inte kål, men jag har varit extremt trött och inte ens orkat berättat för någon vad jag gjort.

De två första dagarna åkte vi turistbussar och lärde oss vart alla ställen låg, vad man kunde göra, var affärer och sevärdheter fanns, osv.
New york var helt otroligt fantastiskt fräckt. Jag har nog knappt fattat själv att jag varit där ännu.
Jag gillade Chinatown och Greenwich Village bäst.
Det var en upplevelse att åka upp i Emipre state building när det inte var en enda människa förutom familjen Wesström och all personal. Det var nästan stormväder ute, så vi fick inte åka upp till 102:e våningen, utan bara till 86:e. Men jag tror jag kommer minnas det mer pga av de underliga omständigheterna..

Jag köpte två par sjuuukt snygga GUESS skor :) :) :)
Tyvärr var det väldigt dyrt där, så det blev inte så mycket mer. Köpte en present till Martina på Victora Secret och bassträngar till Christopher.

Det kommer nog ta några dagar till innan allt sjunkit in, att jag faktiskt varit i the big apple..

1 kommentar: