torsdag 11 juni 2015

Sommarväder

Den här våren har varit kass rent vädermässigt, det har snarare känns som en tråkig höst än en ljus och härlig vår. Men, den här veckan har det faktiskt varit riktigt sommarväder; varmt, soligt, och lagom med blåst. Jag har haft shorts och t-shirt och inte frusit häcken av mig.

Igår gick jag till min favorit mini-park som ligger en bit bakom Folkets park. Den är lugn och skön, inte massa folk och det finns gott om skugga för vagnen. Så jag parkerade vagnen under ett stort träd, och la Olle på filten i skuggan, och så låg vi där i en timma kanske. Jag passade på att få lite färg på benen, ansiktet vill jag inte sola då jag har så mycket pigmentfläckar efter graviditeten.

Nu håller jag både tummar och tår för att detta sommarväder är här för att stanna!

Härligt att känna den ljuva vinden på kinden. 

1 kommentar:

  1. Ja, vart är sommaren? Vill ha shortsväder nuuu. Glömde skiva att Nils jeansshorts var himla snygga!

    SvaraRadera