tisdag 6 maj 2014

VAB

Precis som jag trodde så fortsatte Nils att vara sjuk. Idag gick vi till vårdcentralen och där konstaterade doktorn att han hade både öroninflammation, halsinfektion och förmodligen även en elak tandinfektion... Han fick utskrivet en antibiotikakur så det kändes ju ändå bra med tanke på att han är riktigt risig. Min stackars lilla älskling..! Nils har varit riktigt gnällig och har bara velat bli runtburen hela dagen, och det förstår jag med tanke på feber och ont lite varstans.. De senaste tre nätterna har han knappt sovit något, och det är verkligen inte likt honom. Enda sättet han kunnat somna på är på min mage. Gråtandes har han tillslut somnat av ren utmattning. Han sovit mellan Micke och mig de här nätterna, och det gör han verkligen aldrig. Så ja, han är verkligen sjuk.

Nu på kvällen känner även jag att jag börjar bli dålig. Igen... Jag är trött och hängig och lite "raspig" i halsen. Hoppas verkligen inte att det är något som bryter ut så att jag blir sjuk igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar