måndag 25 mars 2013

Mammaland

Började veckan med en frukost på Djäkne med mammaligan. Sedan blev det en promenad med Elin och Jeanette för en lunch på Komendanthuset. Lite trixigt blir det allt med att äta ute eftersom jag inte äter mjölkprotein. När jag försökter försäkra mig om att det inte är det i det jag ska stoppa i mig tror de flesta alltid att jag menar laktos vilket jag ju inte gör. Det gör ju inte mig så mycket, tycker synd om Nils om det nu är så att han är allergisk mot det.

Halva mammaligan.

Sallad med varmrökt lax, mums!

3 kommentarer:

  1. Hej Amningshjärna! Men visst var det väl jag som var med på Kommendanthuset :) Tack för idag gumman!

    SvaraRadera
  2. Är lätt förvirrad och tankspridd tror jag.. Självklart var det DU som var med sötnos :)
    TACK för idag :)

    SvaraRadera
  3. Jobbigt att inte kunna äta mjökprotein. Det finns ju i ALLT typ. Men allt för lilleman såklart =)

    SvaraRadera